سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... می دانم برترین توشه رهرو به سوی تو، اراده استوار و فروتنی یاری خواهانه است و اینک، قلبم با اراده ای استوار و فروتنی متواضعانه با تو رازگویی می کند . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش هنگام رفتن نزد منصور، خلیفه عبّاسی ـ]

صدای همشهری

با عزل حسین انتظامی از مدیرعاملی روزنامه همشهری،برخی از نشریات وابسته به موسسه همشهری، در آستانه تعطیلی قرار گرفته اند. روزنامه همشهری امارات  با سردبیری معزی که با آمدن انتظامی به روزنامه همشهری  راه افتاده بود به خاطر تحمیل هزینه های سنگین به شهرداری تهران در آستانه تعطیلی قرار گرفته است . این روزنامه زرد وخنثی با تیراژ 3 الی 4 هزار نسخه و با اصرار حسین انتظامی برای دهن کجی به مسئولان روزنامه جام جم منتشر می شد بنابراین با افزایش هزینه های چاپ و گران شدن کاغذ آن ،مبلغ هنگفتی را هر ماهه  بر موسسه همشهری تحمیل می کرد.

روزنامه نگاران این روزنامه، معمولاخبرهای مازاد روزنامه همشهری را با گزینش مجدد رضا مقدسی و علیرضا معزی مجددابرای ایرانیان ساکن در امارات متحده منتشر می کنند ،گویا با انتشار اخیر روزنامه اماراتی دنیای اقتصاد، آگهی های، روزنامه همشهری امارات  به نحو قابل ملاحظه ای کاهش یافته است . به گفته آگاهان در شهرداری تهران ، این رویه ها برای این منظور دنبال می شود که اخیرا در باره انتشار ضمیمه های غیر مفید از جیب مردم تهران، اعتراض هایی در شورای شهر و شهرداری تهران صورت گرفته است . ظاهرا سال قبل نیز ، با اقدام مسئولان اماراتی و توزیع کننده آن ، توزیع روزنامه همشهری امارات تا مدتی متوقف شد ولی بعد مشخص شد که مسئول توزیع روزنامه در امارات متحده از میزان هزینه های پرداختی همشهری ناراضی بوده است .  احتمالا مدیران روزنامه همشهری در آینده قصد دارند با کاهش هزینه های روزنامه همشهری امارات و خردنامه همشهری ، این مبالغ را در مجلات ضمیمه همشهری به مدیریت قنواتی و صداقت هزینه کنند.

بدین ترتیب، علیرضا معزی نیز می توانددر شرکت توسعه رسانه همشهری نقش موثرتری داشته باشد. علیرضا معزی، در عین سردبیری روزنامه همشهری امارات، یکی از سهامداران و مدیران اصلی شرکت توسعه رسانه همشهری است که  توزیع بیشتر روزنامه ها و نشریات ایرانی را برعهده دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نجمی ::: شنبه 87/4/1::: ساعت 8:1 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :2771
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
نجمی
رسانه ای بودن جرات می خواهد و رسانه را نقد کردن همت .
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<